Sammandrag av ubuntu-se, Vol 60, Utgåva 13

Bo Stenhols bo.stenhols at bredband.net
Mon Juli 12 14:34:03 BST 2010

Har problem med Firefox som inte vill stänga ned helt när Nexus
Personals Bank-ID är installerat. Trodde jag hade det grejat för en
vecka sedan - men så fort säkerhetsprogrammet kom igång igen så krånglar
Firefox. Vet någon vad som går att göra? Dödar processer i
Systemövervakaren - men det hjälper inte - något startar Firefox så att
den ser öppen ut fast ändå inte.