RE: Felmeddelande från xkbcomp

Christian Widell christian_widell at hotmail.com
Sat Feb 20 08:12:48 GMT 2010

Har du testat att beskriva ditt felmeddelande i en kommentar till inlägget?
Den som skrev det kanske kan svara då den är mer insatt.

Date: Sat, 20 Feb 2010 01:44:41 +0100
Subject: Re: Felmeddelande från xkbcomp
From: naxiey at gmail.com
To: ubuntu-se at lists.ubuntu.com

Jag använder ett minimalt X så alt+F2 funkar inte här + att jag har inget gnome.
Denna guiden följde jag när jag installerade så det är väll ungefär det jag har på datorn: http://www.springydevelopment.co.uk/2009/11/08/minimal-install-of-xbmc-on-ubuntu-karmic-koala/