Protokoll IRC-möte 3 den 22 december 2010

Amelia Nilsson amelia at linuxchick.se
Tors Dec 23 10:24:18 GMT 2010

Bardia: Detta är en sändlista som går till väldigt många människor, alla
har inte obegränsat utrymme för sina mail. Den här sändlistan används
för information samt support för de som har svårt med våra andra
kommunikationskanaler. Det vore tacksamt om du respekterade de andra på
den här sändlistan och inte skickade flera korta mail inom några
minuters tid. Tänk igenom vad du skriver så att du inte behöver skriva
flera mail samt skriver något som är inom ramarna för sändlistan och är
av intresse för övriga användare på sändlistan.

Vad gäller tjejer som kör Linux så gör vi ingen skillnad på kön inom
Ubuntu Sverige utan vi respekterar alla och pekar inte ut någon för
deras kön, hudfärg, religion eller något annat. Tänk på att det är en
annan person med känslor som sitter på andra sidan och läser vad du
skriver, allt du tänker behöver inte skickas till listan.

Om du är intresserad av att chatta eller diskutera så gå in på vår
webbsida och titta in i forumet eller chatten istället.

Mvh,
Amelia