aps till Nokia N900

admin at id-10-t.se admin at id-10-t.se
Sat Dec 11 14:35:10 GMT 2010

 Hejsan Laszlo!

 Har du kollat de andra apparna för telefonboken som finns ute?!
 Äger själv två N900, och vet att det finns en hel del appar för just
 telefonboken :)

 Annars hänvisar jag dig varmt men hjärtligt till:
 http://www.maemosweden.com där du kan få hjälp ;D

 //Pontus
 Team Contact Ubuntu Sweden
 Admin Maemo Sweden