Re: Svordomar gör mig ledsen

Emil Tullstedt sakjur at gmail.com
Tis Dec 7 08:28:16 GMT 2010

Snälla. Kan vi INTE starta en debatt över Internet om huruvida svordommar
ska få förekomma i en maillista?

Det här är en support-lista, inte något etiskt råd.
Försök följa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Netikett
 <http://sv.wikipedia.org/wiki/Netikett>Sen får du väl göra vad du vill. Det
är fritt att vara med i maillistan, det är fritt att gå ur.
--
Emil "sakjur" Tullstedt