Re: Re: Sv: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kan inte öppna openoffice dokument

µ€þ @Ħ€Łß|ŋ ubuntu at blippe.se
Sön Apr 25 10:37:10 BST 2010

2010/4/25 susi.be at telia.com <susi.be at telia.com>:
>           Det här med terminal..jag gör så som jag fick beskrivning på; jag
> trycker på alla program,   väljer tillbehör..och där har jag en massa val,
> men inget "terminal". Vad är en terminal och hur öppnar man den...igen:-)

Får jag fråga om du använder windows eller ubuntu? Eftersom du säger
att du trycker på "alla program" så antar jag att du har en knapp
längst ner till vänster med en bild på windowsloggan?

Om du provat trycka alt-f2 och inte fått fram ett dialogfönster du kan
skriva saker i, har du provat att trycka in windows-knappen och r
samtidigt?