Mobilt bredband

Erik Lindquist / Idérik erik at iderik.nu
Ons Apr 14 12:04:45 BST 2010

Nu har jag problem. Kör med 9.10 i min EEPC och får inte igång Tre's
bredband. Har kollat med Tre om inställningar och de är rätt. När jag
klickar igång kommer en ruta upp som säger GSM-nätverk, frånkopplad.
Ingenting fungerar. Någon som stött på problemet?

/Erik

Idérik
Erik Lindquist
Flogstagatan 6
872 36  Kramfors
Tel. +46 (0)73-5302253
www.iderik.nu

VARNING!

E-post och ALL Internettrafik till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige, avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA. (Text från Journalistförbundet)

WARNING!

E-mail and ALL Internet Communications to and from Sweden, or via servers in Sweden, is monitored by the National Defence Radio Establishment. (Text from Journalistförbundet)