[Fwd: Re: [Fwd: [Fwd: SV: Ragnar Moberg]]]

Olof Johansson olof at ethup.se
Fre Mars 27 12:17:38 GMT 2009

On 090323 17:20, Kristoffer Lundén wrote:
> Om det aldrig hade funkat på annat än Windows hade jag inte blivit förvånad
> och inte speciellt upprörd, bara tjatat på dem att fixa det - det är ändå
> lite business as usual. Men det här närmar sig ju sabotage. ;)

Det hade fortfarande upprört mig. Inte för att ett privat företag
utesluter andra plattformar än windows - det är ju som du säger
vardagsmat - utan att just denna programvara i så stor omfattning
krävs i kontakt med myndighetssverige på Internet.

--
Olof Johansson                                       <olof at ethup.se>
http://www.ethup.se                                       0x7FC0FBBA