Evolution or not?

Erik Lindquist/Idérik erik at iderik.nu
Tors Mars 26 19:48:14 GMT 2009

Eftersom jag använder Thunderbird så försökte jag avinstallera
Evolution. Då fick jag ett meddelande att det inte gick, utan jag jag
måste använda pakethanteraren för att avinstallera programmet. När jag
gjort detta och startade om, kom det upp en massa fönster som berättade
att den inte hittade evolution, och jag fick klicka på avbryt för att få
bort fönstren. Då öppnade jag pakethanteraren och installerade evolution
igen. När jag nu startar datorn så öppnar den Evolution, instans på
instans på instans........ ända tills min Eeepc kroknar.

Vad göra?

/Erik