Jaunty närmar sig

Conny Enstrom uncurbed at swipnet.se
Ons Mars 25 23:01:02 GMT 2009

S Sortman skrev:
> [...]
> behandlar?
> Varför ska man behvöva leta sig igenom en mängd rubriker innan man
> hittar rätt?
> Knappast något som kan kvarhålla potentiella/uppdaterande ubuntutister.
> Eller?
>
> Sortman
>

> P.S. När nästa version av ubuntu anses som färdig vore det en god
> gärning, att på central plats på hemsidan ange ett sätt att *uppdatera*
> sin nuvarande version utan att behöva göra en omstallation. För erfarna
> är detta inga problem men för många ett stort bekymmer då man riskerar

Sköter inte Uppdateringhanteraren det? Iaf de versioner av Ubuntu jag
kört & uppgraderat till.
Inte så stor risk att uppgraderingen skriver över en fil som heter typ
'/user/Dokument/mitt_skolarbete_viktigt_skriv_ej_över.doc'

Daniels text inlägg handlade ju om översättning tror jag , inte
uppgradering.

Conny