[Fwd: Re: [Fwd: [Fwd: SV: Ragnar Moberg]]]

Jonas Björk jonas at jonasbjork.net
Tis Mars 24 11:46:58 GMT 2009

Den den 19 mars 2009 14:53 skrev Erik Lindquist/Idérik <erik at iderik.nu>:

> Hej Sofia!
> Jag fick den här kommentaren från min son. Vad har dina utvecklare att
> säga om den?
>
> MBH
> Erik Lindquist

[klipp]

Härlig läsning! Det är precis så här vi skall bemöta de företag som VILL
möjliggöra tekniska lösningar för linuxplattformen. Vi anklagar dem för att
de minsann inte ens anställt eller hyrt in konsulter med linuxkompentens. Vi
säger att de skall skämmas! Yeah, deras motivation att bygga en fungerande
lösning för Linux måste ju vara i topp nu.

mvh/ jonas björk

--
E-mail policy: http://five.sentenc.es/