wma-drm

Gustav Andersson gustavlidingo at gmail.com
Sön Juli 12 18:48:25 BST 2009

Just drm-delen vet jag inte, men prova VLC, den klarar allt jag stoppat in i
den (förutom korrupta filer :-P ), men eftersom wma-filerna är skyddade kan
det bli problem, men det kan även bara vara kopieringsskydd och att de inte
kan spelas efter ett visst datum (pga att det är från ett bibliotek).

Men prova VLC, och berätta, Windows is not an option :-D

Gustav