Dagets uppdatering misslyckad

Goran Adevik gorade at mail.com
Tors Jan 29 13:14:09 GMT 2009

Idag kom bland annat uppdateringar av Linux headers som krävde omstart
på Windowsmanér. Efter denna omstart får jag inte igång min GUI.
Det vill säga inte om jag använder Ubuntu 8.10 kernel 2.6.27-11-generic

Om jag använder den äldre versionen Ubuntu 8.10 kernel 2.6.27-9-generic
så kommer jag in som vanligt på min GUI.

Om jag tittar på Syslogen så ser jag ingen skillnad. Det verkar som om
det mesta "fails", men trots det kommer jag in med -9 men inte med -11

Vad saknas?

Är det bara jag?

Hälsningar
--