Firefox krashar på swedbank

Magnus Suther magnus.suther at gmail.com
Sat Jan 24 14:52:25 GMT 2009

On Sat, 2009-01-24 at 15:26 +0100, MekApelsinerad wrote:
> Prova att använda flashblock eller liknande. Sambon använder firefox
> på swedbank och jag har aldrig hört ett knyst om att den skulle hänga
> sig. Har sidan flash-pryttlar somkan vara dåligt skrivna?

Jag brukar använda noscript, men den måste man öppna upp för swedbank,
eftersom javascript är nödvändigt för navigationen. I övrigt ser jag
inga flashar på siten så länge man är inloggad på internetbanken, och
hur skulle en flash kunna vara del i problemet?

Tanken är ju att "skriv ut"-knappen ska öppna en förhandsgranskning
(popup) och trigga en utskrift, och detsamma fungerar alldeles fint på
alla andra siter. Swedbank gör alltså någonting annorlunda i sitt
javascript som firefox inte gillar, antar jag.