SV: IMG to ISO

mattias mj at mjw.se
Tis Jan 13 21:46:52 GMT 2009

Ah ok vem är rädd??

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com] För MekApelsinerad
Skickat: den 11 januari 2009 21:43
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: IMG to ISO

2009/1/11 Daniel Nylander <yeager at ubuntu.com>:
> Det är helt korrekt eftersom IMG inte är en standard utan någons
> påhitt.

Vilket iofs betyder att img kan vara lite allt möjligt, men
alltsomoftast är det en iso.

Kan man inte köra file [filen] och få reda på om det är en iso, eller
något annat spännande?
--

Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i
Sverige, avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA. WARNING! E-mail to