IMG to ISO

MekApelsinerad ubuntu at blippe.se
Sön Jan 11 20:42:57 GMT 2009

2009/1/11 Daniel Nylander <yeager at ubuntu.com>:
> Det är helt korrekt eftersom IMG inte är en standard utan någons påhitt.

Vilket iofs betyder att img kan vara lite allt möjligt, men
alltsomoftast är det en iso.

Kan man inte köra file [filen] och få reda på om det är en iso, eller
något annat spännande?
--

Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i
Sverige, avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.