Re: Ubuntu-öl i Stockholm nu på torsdag (5/2)

Sofia Löfberg sofia.lofberg at gmail.com
Mon Feb 2 21:34:26 GMT 2009

Hej!

Som skåning måste jag bara inflika att jag tycker det är väldigt bra att ni
nämner att det är Sthlm redan i ämnesraden. Det görs på tok för sällan i
övriga sammanhang. Oftast står det bara att det ska hända nåt kul och sen
får man själv räkna ut att det är i Sthlm för det är ju helt självklart :/

Så tack för infon! Det gläder mig att ni hittar på roliga saker där uppe.
Hoppas vi kan följa erat exempel även här nere i södern :D

Ha så kul!

//FiA