Re: continue: Hjälp - SOS - Mayday har min dator virus??

Kristoffer Lundén kristoffer.lunden at gmail.com
Tors Sep 25 14:38:14 BST 2008

Hmm, prova även 'gksu update-manager' och se om det gör någon skillnad.

6.06 LTS börjar bli en väldigt gammal version så det är lite svårt att komma
ihåg hur det borde fungera. Jag skulle rekommendera att uppdatera till
åtminstone nästa LTS, 8.04 som är två år färskare. Dock kan det bli svårt
att göra om inte uppdateringssystemet fungerar. :)

Installera om kan det tyvärr bli frågan om, men vi får väl se om vi kan
undvika det.

-- Stoffe

Kristoffer Lundén
✉ kristoffer.lunden at gmail.comstoffe at playdo.com