Borttagning av Ubuntu

Erik Lindquist/Idérik erik at iderik.nu
Ons Sep 24 11:40:20 BST 2008

Jag torskade en gång i tiden på att resetta hårddiskens Master boot
record (/MBR) för att få bort Linux loadern, men om det var fdsik eller
chkdisk eller vad det var för program kommer jag inte ihåg. Jag fick
boota en dos-session från floppy och utföra åtgärden. Sedan gick det bra
att installera Windows.

/Erik