Ubuntu på bärbar dator..

gholen gholen at gmail.com
Sat Sep 20 17:43:47 BST 2008

Ulf Hagström wrote:
> menar du instalationen ? att problemet bara finns där ?

Oftast är fallet just så. När man installerar krävs i REGEL mer av
hårdvaran, då mer access krävs för att kärnan ska kunna skriva till sina
konfigureringar, leta upp, finna, markera flaggor på hårdvaran, osv.
Som ett exempel, så går min processor på ca 70% på BÅDA kärnorna när jag
installerar, men jag lyften den nästan aldrig över femtio, när jag har
datorn igång och spelar.
Pröva er fram :)