Någon mer som kör engelskt Ubuntu i Sverige?

Emanuel Steen kozz at pegasos.org
Mon Okt 13 21:36:09 BST 2008

Hej,

Ja det var ett mycket bra förslag. Jag har faktiskt aldrig tänkt på att
man skulle kunna göra ett sådant språk som du talar om där, det var helt
klart smart :) Skrev lite där också om hur jag brukar göra för att "gå
runt" problemet på mina egna datorer.

Jag har alltid tyckt att det varit en svaghet i Gnome att man inte kan
ändra det. Det går ju i KDE.

// Emanuel