3:s 3g-dongle

Kristoffer Lundén kristoffer.lunden at gmail.com
Mon Nov 3 23:28:22 GMT 2008

Prova att ta bort PIN-koden. Sätt in kortet i en telefon och nolla pin
därifrån och prova igen. Networkmanager verkar fått en bug där pin inte
funkar, det funkade precis som du säger i tidigare versioner under beta.

Om problemet ändå kvarstår finns det ytterligare en log att titta i: NM
loggar i /var/log/daemon.log

-- Stoffe

Kristoffer Lundén
✉ kristoffer.lunden at gmail.comstoffe at playdo.com