panelstyrning av xfce

Jan Braunisch x at r6.se
Mon May 26 08:10:13 BST 2008

Det verkar som att det är din fönsterhanterare som kraschar. Jag vet inte vad
man kan göra för att förhindra den från att krascha, däremot borde det gå att
återställa skadan snabbt genom att starta själva fönsterhanteringsprogrammet
igen. Google ger att i xfce är det "xfwm4" som ska köras. Tyvärr vet jag inte
hur man enklast kör kommandon i xfce, men det kanske du kan lista ut själv.

mvh Janne