Tacksam för hjälp!

Bengt-Erik Johansson benke at snere.com
Tis Mars 18 20:05:20 GMT 2008

Okej

Jättetack för hjälpen...
Ska bli mycket intressant att testa dessa..
Håller på att ladda ner hardy på jobbet och ska testa på min laptop...

Någon som vet nåt om daisy spelare som funkar??

Vi på förbundet har en dator med programvaror vi erbjuder till våra
medlemmar.
http://www.bokhandel.fmls.nu/start.asp?sida=
Men jag vill hitta andra alternativ som inte är propietära och där man
inte är tvungen att vara M$-slav.

Med vänliga hälsningar

Bengt-Erik Johansson
Förbundsordförande