Re: Bärbar dator

Kristoffer Lundén kristoffer.lunden at gmail.com
Tis Mars 18 14:13:59 GMT 2008

2008/3/18 Olof Johansson <olof.j.johansson at gmail.com>:
>  Du har redan köpt en laptop? Annars måste jag tipsa om Zepto, som går
>  ut med att deras laptops har Ubuntu-support. I princip är det bara
>  ljud som inte funkar out-of-the-box, men det är lätt fixat.

Låter kasst för att vara med support tycker jag, har haft (eller
provat) flera laptops genom åren där allt, eller åtminstone allt lika
centralt som ljud, funkat out of the box. Finns väl flera andra som de
där system-nånting som också säljer laptops där allt faktiskt funkar
OCH med support. Låter  som marknadsföring bara om de inte ens orkat
fixa ljudet.

-- Stoffe