Hjälp , Ännu en rookie: Flytt av Outlook e-post o inställningar till Evolution.

NilleB nilleb at glocalnet.net
Sat Mars 8 08:59:23 GMT 2008

Tack Daniel för ett snabbt svar och en länk till utförlig instruktion!

Har just tagit en utskrift!

Lyckades i går kväll exportera Kontakter från Outlook via Thunderbird i
Win XP till Evolution, ett klart fall framåt!)

Då återstår mappar och e-post, påét igen.
Det blir att läsa in sig på guiden först (det lärde jag mig av min
första misslyckade Ubuntu installation. Har väl tidigare sett alltför
många urusla manualer och instruktioner, en yrkesskada) ;D

Nilleb