Bokföringsprogram till Linux

Daniel Melin fulgubbe at gmail.com
Mon Mars 3 15:20:39 GMT 2008

On Monday 03 March 2008 00:34:54 Oscar Carlsson wrote:
> Denna lista har aldrig varit känd för att vara verklighetsförankrad, det
> räcker med att man ser tillbaka till Det Stora Bråket (tm) som
> inträffade för något/några år sen, sedan dess har den varit tämligen
> stillastående (och idémässigt illaluktande).

Jag var inte med under det stora bråket så det uttalar jag mig inte om, men
hittills tycker jag att denna mailing-lista har varit väldigt
verklighetsförankrad och hjälpsam.

Problemet som uppstod denna gång hade helt kunnat undvikas om "Bill" hade
sparat frågan och inte bara postat ett svar.

Jag har inget emot att det föreslås produkter som löser ett problem, men om
det inte är en Open Source-produkt så tycker jag att man kan vara tydlig med
det.

Mvh
Daniel