Meningslöst

Martin Olsson martin at soptunna.se
Fre Juni 27 17:50:19 BST 2008

Jo, det är ett känt program som har blivit snabbare i och med senaste
versionen.

Jag håller på att kämpa och lobba för fri fotorelateradprogramvara.

Har startat en grupp på http://www.bildochfoto.se Ett bra ställe för oss
Linuxanvändare.

jag håller på att undersöka programvara som kan hantera och editera
iptc-data. Mapivi körde jag innan, men det har så fult gränssnitt.

//Martin

http://www.kikarforum.se