Linux och 3G

Sören Örtman soren.ortman at gmail.com
Ons Juni 18 15:31:25 BST 2008

Nu startar modemet. Det går att sända SMS men ingen anslutning till internet
görs.
APN host är angivet till online.telia.se

Ska man ange en DNS också? Jag har testat med 195.67.199.39 och
195.67.199.40.

Kul om man skulle lyckas med att fixa uppkopplingen, då driver jag igenom
Linux på företagets alla datorer...