Ett medborgarförslag (Luleå)

Erik Lindquist/Idérik erik at iderik.nu
Mon Juni 16 11:15:54 BST 2008

Jag saknar bakgrundsinformationen, den som enligt medborgarförslaget var
bifogd från förslagsställaren. Den borde vara med så att vi andra kan
bifoga den också. Dessutom torde det vara av massmedialt intresse om en
sådan kampanj når en stor delö av Sveriges kommuner, vilket torde ge
ytterligare publicitet åt Ubuntu.

/Erik