Re: Meningslöst

Tobias Hagberg tobias at hagberg.com
Sat Juni 14 20:16:22 BST 2008

Jag håller med om att Sören kunde ha haft mycket mer förståelse för
dina tipsmeddelanden, men det finns inget anledning att fortsätta
gnabbas. Självklart får du ge tips! Jag och många fler uppskattar dem
som du märker mycket.

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa -- trots regn och fotbollsdepp.

Tobias