RE: Meningslöst

mattias mj at mjw.se
Sat Juni 14 11:15:04 BST 2008

Hmm aha
Har aldrig fått dom filtren att funka

-----
mattias
mobil 0763396420
www.mjw.se

-----Original Message-----
From: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com] On Behalf Of Joakim Larsson
Sent: den 14 juni 2008 02:55
To: Ubuntu Sverige
Subject: Re: Meningslöst

Hej Sören!

Om du inte fattar hur man gör med acpi så kan man köra 'man acpi' (i ett
terminal fönster) så kanske det inte känns lika meningslöst längre.

Om du använder Evolution mail program hittar du i menyn 'Edit' menyvalet
'Message Filters' Där kan du sortera ner listans alla mail i en egen
folder som du sedan kan scanna då och då, eller bara slänga.

Man kan givetvis också sortera mail från en viss avsändare direkt ned i
papperskorgen om man tycker någon speciell skriver många meningslösa
mail.

Trycker du Ctl-t (håll ned control samtidigt som tangenten 't') så
sorterar sig mailen i samtalsämnen (heter även 'trådar' eller 'threads')
så att det är lättare att hoppa över meningslösa inlägg.

Hoppas det hela nu verkar något mindre meningslöst.

Trevlig Helg!

Joakim