RE: Ang. att hjälpa till

mattias mj at mjw.se
Mon Juni 9 21:53:34 BST 2008

Kan må hända slöa smtps?

-----
mattias
mobil 0763396420
www.mjw.se

-----Original Message-----
From: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com] On Behalf Of Jan Braunisch
Sent: den 9 juni 2008 22:42
To: ubuntu-se at lists.ubuntu.com
Cc: Tobias Jansson
Subject: Re: Ang. att hjälpa till

Den Wednesday 21 May 2008 12.28.15 skrev Tobias Jansson:
> Hejsan!
> Jag heter Tobias Jansson och är 22 år, går första året på
> datavetenskapliga programmet på mälardalens högskolan.
>
> Jag är nybörjare med både programering och linux, men jag använder
> ubuntu och är kanon nöjd med det. Jag skulle vilja hjälpa er med det
> lilla jag kan, vet inte riktigt hur mycket som jag kan tillföra, men
> jag kan kanske göra lite beta tester eller andra enkla saker till och
> börja med?
>
> Mvh Tobias Jansson

Det står att det här skickades i maj, fast jag fick det inte förrän nu.
Konstigt.

Iaf: Ubuntu sverige har vad jag vet inte så mycket att göra med
utvecklingen
av ubuntu. Något som skulle kunna passa dig är "ubuntu bug day" som
verkar
hållas ungefär två gånger i veckan, läs mer om det på
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuBugDay .

mvh Janne