nya ubuntu

Jari Saarelainen ulsakh0 at gmail.com
Mon Juni 9 17:23:25 BST 2008

Hej Mattias!

Nej, det var inte så kul. Men faktum är att det finns ett antal  menyer
i firefox' fönsterlist. Jag tippar på att du menar "Redigera" -> och
"Inställningar" som finns längst ner i rullgardinsmenyn..

När man ställer en fråga får man ibland förklara lite vad man är ute
efter. Men det var inte juste svar, han skulle gjort en följdfråga om
han ändå besvärade sig med hacka ner tecken och skicka iväg något.

/Jari