SV: SV: SV: SV: mounta dvd

mattias mj at mjw.se
Ons Juli 30 12:22:34 BST 2008

haha nej jag menar att ja är fåordig

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-bounces at lists.ubuntu.com]För Micke Karlsson
Skickat: den 30 juli 2008 13:17
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: SV: SV: SV: mounta dvd

Så du menar på fullt allvar att någon här på listan skulle vara spydig
mot dig på grund av ditt handikapp? Det låter mycket osannolikt.

Man måste kunna tipsa dig om hur du ska underlätta för oss att hjälpa
dig, utan att du tar illa upp. Det gäller naturligtvis även för alla
andra på listan (och på alla andra listor).

/micke