Mobilt bredband.

Kristoffer Lundén kristoffer.lunden at gmail.com
Mon Juli 21 23:34:48 BST 2008

2008/7/22 Dennis <dennis at carlson.as>:

> Tack för råden men tyvärr fungerar inte Vodaphons program med Huawei.
> Får väl smöra mej med tålamod till i höst och hoppas på att det kommer
> något då

Inte för att starta bråk eller så, =) men det funkar visst med Huawei. Jag
har använt det med stor framgång sen i December eller så. Vad jag minns var
de här modemen dessutom de första som stöddes.

Däremot kan det småkrångla lite ibland,men inte värre än vad det gör med
Windows-appen som medföljer. Dvs man kan behöva ta ur och sätta i kabeln och
ha sig litegrann ibland för att det ska komma igång ordentligt.

 -- Stoffe