Parkering i Stockholm

Erik Eloff erik at eloff.se
Tis Juli 15 22:17:51 BST 2008

Hej!

Är medveten om att det kanske inte passar på den här listan, men i alla fall...

Jag ska se Iron Maiden på Stockholm Stadion i morgon kväll och åker
bil hem efteråt. Nu undrar jag vart det är smidigast att parkera bilen
under konserten? (Skulle tro att det är slut runt midnatt)

De flesta P-hus har väl stängt på natten även i storstaden? Är det
värt att ta bilen ända in i centrum (parkera på gatan?), eller är det
smidigare att parkera utanför staden och ta en tunnelbana till
stadion?

Jag kommer in E4:an söderifrån.

Känns lite motbjudande om det skulle ta en halvtimme att hitta bilen
på hemväg...

Tack på förhand,
   Erik