Hur går det med webbradioprojektet?

Fredrik Gustafsson iveqy at iveqy.com
Fre Juli 11 15:52:40 BST 2008

On Fri, Jul 11, 2008 at 04:33:34PM +0200, Jari Saarelainen wrote:
> ja, där har du bra idé Fredrik men man kan inte förbjuda driftiga människor att köra igång självständiga projekt.
> Man borde verkligen starta ett nätverk som kunde lägga upp ett utsändningsschema, säg från 15.00 - 02.00 .
> Där kunde man ju ha fasta tider om t ex ubuntu, mandriva, slack, hårdvara. Kanske nåt förinspelat eller repris om nån inte kan?

Jo det är en svensk radio och bör så förbli vad jag förstått. Givetvis
kan man inte hindra folk från att starta eget men att göra dubbelt
arbete bara för att man inte vet om alternativen är bara dumt.

Jag tycker att det låter som en jättebra idé att lägga upp en schema för
LP-radio och även göra distributionsspecifika program.

Lycka till!
--
Med vänliga hälsningar
Fredrik Gustafsson