inlogging...

Thomas Holmgren ompe1 at telia.com
Sön Jan 13 13:01:22 GMT 2008

Hej..

Tack, Fredrik!
nu kan jag kom in text-mode av CTRL+ALT+F1..
Jag har provat CTRL+ALT+Backspace men hjälp inte  för X inlogging kom
tillbaka igen varje gånger när jag trycka på ctrl+alt+backspace.. hmm..
Jag har provat trycka på ctrl+alt+F1 o kom in till terminal av namn o lösen
o sen prova starta med X men det start inte måste ta bort .X0.lock varje
gång att start X igen,  jobbigt..
Men hoppas dom andra kan svara på min fråga hur man ta bort /  stäng av X
inloggning..

Mvh Thomas...