Re: Skärmläsareprogram?

Thomas Holmgren ompe1 at telia.com
Mon Jan 7 17:20:44 GMT 2008

Hej..

OK jag har Orca i ubuntu 7.10, har start "orca" det kom setup-frågor med ja
eller nej efter klart men inte hänt? jag försökte start gnome men vet inte
vilken komando ...
hur man start gnome från terminal?
Jag har läst hemsida som du gav länk men tyvärr jag förstår inte hur man
start orca med gnome.. hur man gör med orca o gnome?

Mvh Thomas...