nedladdning, bränning och installationsproblem

Oscar Carlsson osccar at lysator.liu.se
Tis Feb 12 08:36:07 GMT 2008

Jag sänkte inte ens hastigheten på den tiden, utan allt har alltid
flytit på helt perfekt utan några som helst problem, och då har jag haft
en hel uppsättning (skit)brännare.

Problemen brukar snarare uppstå när folk försöker bränna konstiga filer
till skiva, typ ISO-filer till skivan - dvs, de sparar själva iso-filen
på skivan, men bränner inte filens _innehåll_ till skivan. Det är en
stor skillnad däremellan :)

Oscar