USENET

Martin Magnusson martin at eyra.se
Mon Feb 4 11:52:50 GMT 2008

gholen wrote:
> [...]

30 kr är inte så mycket jämfört med att lägga en masssa tid på att hitta
en annan duglig leverantör, kan man tycka. Jag letade också efter det
för ett par år sedan, och hittade inget bättre alternativ.

Annars funkar Google groups också, även om det inte går upp emot att ha
ett ordentligt news-program.