SV: Re: brasero

Robbin Henryson robbin.henryson at experian.se
Sön Dec 21 01:57:52 GMT 2008

Går jag upp på https://licensing.microsoft.com så har jag möjlighet
att ladda ner ett flertal olika varianter av xp. Det är för övrigt
enda stället jag någonsin sätt windows xpn.

Men annars håller jag med dig, funkar det inte att partitionera med
windowsskivan är det antingen en skadad (dvs inte braserofel utan fel
på grundenavbilden, alternativet "prova bränna skivan i lägre
hastighet"-aktigt) eller fel på windows och frågar bör skickas vidare
till folk som är kunniga/intresserade av att lösa windowsproblem