RAR arkiv med CRC Error

Conny uncurbed at swipnet.se
Fre Dec 26 17:02:06 GMT 2008

Ett stort haveri har uppenbarat sig, jag kopierade ca 600 gigabyte rar
arkiv från NTFS monterade diskar i Ubuntu till en ext3 formaterad 1TB
disk, efter kontroll av arkiven visade sig att alla jag hittils gått
igenom har CRC Error & går ej att packa upp.
Får jag inte CRC Error så frågas det efter lösenord fast jag inte har
något lösen på arkiven.

Hur kan detta komma sig när det inte var några problem att kopiera över
filerna.
De NTFS formaterade diskarna är nu formaterade med ext3 så i princip är
ju allt förlorat.

Conny skitsur......