SV: Re: brasero

Mattias mj at mjw.se
Sön Dec 21 00:26:32 GMT 2008

Så man har inte rätt att ta exempel? Vem har sagt att skivan är tankad?

-- originalmedd. --
Ämne: Re: brasero
Från: Fredrik Gustafsson <iveqy at iveqy.com>
Datum: 2008.12.21 01.08

On Sat, Dec 20, 2008 at 11:40:24PM +0100, mattias wrote:
> nu kommer nog vissa av er skratta
> kan man bränna win xp osv skivor i brasero
> prövade nämligen det en gång skivan bootade och allt funkade tills efter
> partionering sen var det helt knäppt
Nej jag skrattar inte. Jag blir snarare förtvivlad.

Du vänder dig till maillistan för ubuntu-sverige och frågar om win xp.
Dessutom frågar du om hur man kopierar kopieringsskyddat material. Rätt
svar är, använd din orginalskiva, är den skadad, beställ en ny från
Microsoft.

Jag skulle förslå att du läser
http://se.linux.org/dokument/how-to/att-stalla-smarta-fragor/
på så sätt kommer du förhoppningvis kunna få bättre och snabbare svar i
framtiden.
--
Med vänliga hälsningar
Fredrik Gustafsson