hej

Oscar Carlsson monotux at gmail.com
Sat Dec 20 17:15:55 GMT 2008

Hur installerade du det förra gången?En tänkbar lösning, om du inte har
tillgång till brännare och lämpliga program, är att använda samma CD som när
du installerade det på din gamla dator (om det inte var för länge sen),
installera med den på den nya datorn och sedan låta ubuntu uppdatera sig
själv.

Annars är det nog bäst att gå in på www.ubuntu.com, ladda ner ubuntu och
bränna ut det, sedan installera senaste versionen.

Oscar