ta bort windows

Erik Eloff erik at eloff.se
Sat Dec 6 08:45:30 GMT 2008

Det ska fungera med att ta bort partionen.
Ta bort de sista raderna i /boot/grub/menu.lst så försvinner windows från
startlistan.
I mitt fall ser det ut så här.

### END DEBIAN AUTOMAGIC KERNELS LIST

# This is a divider, added to separate the menu items below from the Debian
# ones.
title        Other operating systems:
root

# This entry automatically added by the Debian installer for a non-linux OS
# on /dev/sda1
title        Windows Vista/Longhorn (loader)
root        (hd0,0)
savedefault
makeactive
chainloader    +1