Asus EeePC 900

gholen gholen at gmail.com
Tis Aug 5 08:59:28 BST 2008

Andreas Olsson skrev:

> Rör det sig om löpade information (läs: många inlägg) kanske du kan lägga
> dessa på en enkel webbsida? På så vis kan intresserade titta där, samtidigt
> som ointresserade slipper få alltför många mail de ändå inte bryr sig om?
>
> Förövrigt så trillade min EeePC 900 in redan igår :-)

Löpande uppdatering kommer att ske (med bilder, fix och olika småhack)
via min blog, men förmodligen inte jätte jätte mycket.
Bloggen hittar ni på gholen.wordpress.com och där kommer öven annan info
och så att hamna.
Det kommer att blli ett ganska långt inlägg, och kommer med största
sannolikhet INTE att publiceras i dag. Under natten möjligen.

Hur funkar din eee?
Några tips till mig och andra såhär i början?

Ambjörn