Asus EeePC 900

Erik Lindquist/Idérik erik at iderik.nu
Sön Aug 3 19:30:28 BST 2008

Har haft en EEE sedan i januari. När hardy kom och jag laddade in
Ubuntu-eee så började det likna något. Dock krävdes att jag tittade på
http://www.ubuntu-eee.com/index.php5?title=User_Guides och laddade in
några fixes för att allt (som jag hittils provat) skulle fungera. Det är
fortfarande lite irriterande när dialogfönster är större än skärmen, men
man vänjer sig/resignerar/accepterar. :-)

/Erik