[ubuntu sverige] nuvexport

gigli gigli at swipnet.se
Sat Aug 2 16:58:04 BST 2008

Tack för svar

Men jag tror inte att det är det som är problemet, jag kör med samma
nuvexportrc som jag gjort tidigare och använder inte noise reduction,
eftersom det går mkt långsammare. Detta problem har jag
bara upplevt i Ubuntu och det känns som en "funktion" i ubuntu, men jag
skulle helst slippa den.

MVH
Martin